Xciting VS 400

Dostępne wersje:

Xciting VS 400 ABS TCS

(Model 2024, rocznik 2023)
CENA: 30 990 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32 500 PLN


Xciting VS 400 ABS TCS LIMITED

(Model 2024, rocznik 2023)
CENA: 31 490 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32 900 PLN

Xciting VS 400

Poznajcie 5 generację tytułowego modelu. Nowa odsłona otrzymała bardzo dopracowany wygląd zewnętrzny z prostymi, ale dynamicznymi liniami, które całkowicie zmieniają jego przód. Na zewnątrz zachowano również sportowe podteksty, które tak bardzo charakteryzują ten skuter, w niektórych punktach widać inspirację zaczerpniętą ze starszego brata, KYMCO AK 550. Przednia część otrzymała nowy, ostrzejszy design z prostymi, ale dynamicznymi liniami, które starają się zapewnić kierowcy lepszą ochronę przed wiatrem. Widać to bardzo dobrze w górnej części osłony chłodnicy i w nowych reflektorach, o bardzo sportowym wyglądzie i aerodynamicznych liniach.

SILNIK

Xciting VS 400 w dalszym ciągu korzysta ze sprawdzonego i niezawodnego silnika o pojemności 400 cm3, który po dostosowaniu do normy Euro5 posiada moc 33,85 KM i maksymalny moment obrotowy 37,5 Nm

DESIGN

Aby wyróżnić model XCITING VS 400 w zatłoczonym ruchu miejskim, zewnętrzny design pojazdu charakteryzuje się dynamicznym projektem. Dzieki nowoczesnym wyglądzie reflektorów przednich i tylnych, XCITING VS 400 oferuje unikalne połączenie sportu i nowoczesności.

Jedną z rzeczy, które zwracają uwagę, jest pierwszew branży zastosowanie świateł do jazdy dziennej w skuterze. Nie tylko dodało to charakterystyczny, ostry wygląd przodu XCITINGa VS 400, ale także zwiększyło bezpieczeństwo jazdy, poprawiając jego widoczność dla innych pojazdów.

System oświetlenia wskazuje na szerokie zastosowanie diod LED, które obejmuje DRL, reflektor główny, kierunkowskazy i światło tylne. Dodatkowo tylna lampa swoim awangardowym wzornictwem zapewnia znakomitą identyfikację wizualną pojazdu.

KOMFORT

Aby zapewnić sportowy charakter modelu XCITING VS 400, nie tracąc przy tym komfortu, wprowadzono nową, ergonomiczną konstrukcję siedzenia, aby zapewnić najwyższą w swojej klasie wygodę jazdy. Przód siedziska zwęża się, aby pomieścić nogi kierowcy podczas jazdy. Również nowy projekt podestów sprawia, że łatwiejsze jest podparcie się nogą podczas gdy zatrzymujemy pojazd.

Siedzenie podzielone jest na dwa stopnie i zapewnia wygodę zarówno kierowcy jak i pasażerowi. Dostęp do schowka pod kanapą można uzyskać poprzez uniesienie siedziska od strony środka, co zapewnia większą wygodę podczas wkładania i wyjmowania rzeczy.

*Zdjęcia przedstawiają wersję LIMITED.